Regulamin sklepu
Regulamin Sklepu internetowego – Pakuj24.pl
§1. Informacje ogólne
- Niniejszy Regulamin stosuje się do umów sprzedaży zawieranych za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem https://www.pakuj24.pl/, zwanym dalej Sklepem lub Sklepem Pakuj24.pl.
- Sklep internetowy Pakuj24.pl prowadzony jest przez firmę Pakuj24.pl Jarosław Zimoch, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr NIP: 7391028689, REGON: 510340729, zwaną dalej Sprzedawcą.
- Poprzez zawarcie Umowy Sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, o którym mowa w ust. 1, Klient (Kupujący) potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, który akceptuje.
§2. Korzystanie ze sklepu internetowego
- Klientem (Kupującym) w sklepie może być osoba fizyczna, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca zamówienia w sklepie internetowym Pakuj24.pl.
- Produktem jest dostępna w sklepie internetowym Pakuj24.pl. rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W ramach sklepu internetowego Pakuj24.pl, Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usługi polegającej na możliwości zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego Sprzedawcy (Usługa Elektroniczna) w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Kupującego złożonego Zamówienia za pomocą odpowiedniego formularza w sklepie internetowy lub też bezpośrednio telefonicznie / mailowo.
- Informacje zawarte w serwisie https://www.pakuj24.pl/ stanowią zaproszenie do złożenia przez potencjalnego Klienta oferty zakupu towarów widocznych na stronie internetowej sklepu. Oznaczenie towarów, jak i ich ceny, w sklepie Pakuj24.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi z chwilą, gdy Kupujący otrzyma informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji ze wskazaniem ceny Produktu oraz przewidywanego terminu dostawy Produktu do Kupującego.
§3. Procedura składania Zamówień
- Kupujący wybiera interesujący go Produkt poprzez zaznaczenie kursorem opcji: „dodaj do koszyka”.
- Kupujący, w przypadku zakończenia poszukiwania Produktów, za pomocą zakładki „Koszyk” otwiera formularz zamówienia, w którym:
- KROK 1 –„Podsumowanie koszyka” – Kupujący dokonuje przeglądu wybranych przez siebie produktów ich ilości i cen.
- KROK 2 – „Wybór formy płatności i dostawy, adres dostawy i faktury” – Kupujący wskazuje swoje dane osobowe niezbędne dla realizacji Zamówienia, podaje (jeżeli chce otrzymać) dane do faktury, wskazuje miejsce oraz dokonuje wyboru rodzaju płatności.
- KROK 3 – „Potwierdzenie zamówienia” – Kupujący ostatecznie ( i nieodwołalnie) potwierdza złożone w „Kroku 1” i „Kroku 2” zamówienie.
- Następnie zaznaczając kursorem opcję „Wyślij zamówienie” Kupujący składa Zamówienie, na potwierdzenie czego wyświetla się ostatnia zakładka „Potwierdzenie”, która wskazuje, że Zamówienie zostało prawidłowo złożone.
- Po złożeniu Zamówienia, Kupujący otrzymuje pod wskazany w Zamówieniu adres poczty email potwierdzenie złożenia Zamówienia.
- Zamówienia złożone w soboty oraz w dni ustawowo wolne od pracy realizowane są w najbliższym dniu roboczym.
- Kupujący otrzyma informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji ze wskazaniem ceny Produktu oraz przewidywanego terminu dostawy Produktu do Kupującego (zawarcie Umowy Sprzedaży).
§4. Warunki realizacji Zamówienia
- Ceny Produktów w sklepie Pakuj24.pl są podane w złotych polskich (PLN).
- Podane ceny Produktów nie obejmują kosztów dostawy.
- Każdy Produkt ma określoną dostępność. Gdy termin realizacji zamówienia wykracza poza określony w Regulaminie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo uzgodnienia z Kupującym nowego terminu realizacji lub zmiany lub anulowania zamówienia. Jeżeli Produkt zamówiony przez Kupującego jest niedostępny, Sprzedawca najpóźniej w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego.
§5. Terminy realizacji Zamówienia
- Sprzedawca oświadcza, że termin realizacji Zamówienia zależny jest ściśle od tego, jaka jest dostępność produktów w magazynach sprzedawcy.
- Kupujący ma możliwość śledzić postęp w realizacji Zamówienia, pod następującym adresem: kontakt@pakuj24.pl.
§6. Płatności
- Za zamówione Produkty można zapłacić:
- Płatność za pobraniem – zapłata następuje w momencie odbioru towaru dostarczonego przez kuriera.
- Płatność Online (Przelewy24) – płatności bezpośrednie, wykorzystując swoje konto bankowe lub też kartę płatniczą, możesz zapłacić natychmiastowo za zamówione produkty. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.
- Przedpłata na konto – wysyłka towaru następuje dopiero po dokonaniu przelewu na nasze konto – na podstawie faktury pro-forma, którą otrzymasz na swój adres e-mail.
- Przelew – (każdorazowo po uzgodnieniu mailowym) otrzymasz wraz z towarem fakturę z określonym terminem płatności.
§7. Dostawa Produktów
- Dostawy Produktów realizowane są przez firmy kurierskie pod adres podany w formularzu zamówienia i zatwierdzony przez Sprzedawcę.
- W dniu wysyłki towarów Sprzedawca wysyła na adres email Kupującego – informację o wysyłce towarów oraz terminie odbioru Zamówienia.
- Koszt dostawy Produktów na terenie Polski wynosi 19,84 zł netto (24,40 zł brutto) lub 23,90 zł netto (29,40 zł brutto) .
- W przypadku Zamówienia Produktów, w którym łączna wartość przekracza kwotę 350 zł netto, transport jest bezpłatny.
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy Produkty nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w transporcie, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. O zaistniałym fakcie Kupujący powinien niezwłocznie poinformować Sprzedawcę.
§8. Odstąpienie od umowy / zwrot towaru
- Kupujący w sklepie Pakuj24.pl, ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Bieg tego terminu rozpoczyna się z chwilą objęcia towaru będącego przedmiotem umowy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż kurier/przewoźnik (podstawa prawna: ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U. 2014 r. poz. 827).
- Aby skorzystać z prawa zwrotu w trybie opisanym w ust. 1. należy przed upływem ustawowego terminu 14 dni złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wysłanie pisma na adres email reklamacje@pakuj24.pl.
- Zwrot może dotyczyć jedynie towaru nieużywanego. Zwrot powinien nastąpić w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon).
- Kupujący z prawa odstąpienia od umowy ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do jego odbioru.
- Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, czyli np. odesłania go do siedziby Sprzedającego.
- W przypadku, gdy Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny Kupującemu, zwrot nastąpi w terminie 7 dni na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego – licząc od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zwrotu towaru. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania zwracanego towaru.
§9. Reklamacje
- Kupujący będący osobą prowadzącą działalność gospodarczą traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu jeżeli nie zbadał rzeczy przy jej odbiorze i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odebraniu towaru.
- Wobec Kupującego będącego Konsumentem, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną (rękojmia) określone są powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym oraz w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane po otrzymaniu drogą mailową szczegółowego opisu niezgodności towaru z umową wraz z dokumentacją fotograficzną zgłaszanej wady oraz dowodem zakupu (fakturą lub paragonem).
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§10. Newsletter
-
Kupujący jest uprawniony do bezpłatnego otrzymywania Newslettera – biuletynu o charakterze informacyjnym prowadzonego przez Sprzedawcę.
-
Kupujący może zapisać się do otrzymywania Newslettera przy składaniu Zamówienia zaznaczając, że:”Wyrażam zgodę, aby na podany adres e-mail były wysyłane informacje o nowościach i promocjach w sklepie.”
-
Warunkiem otrzymywania Newslettera jest dobrowolne wyrażenia zgody przez Kupującego wraz z podaniem adresu email, pod który Newsletter ma być przekazywany oraz poprzez wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w tym zakresie.
-
Kupujący może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera w ten sposób, że: kursorem wybierze opcję rezygnacji z otrzymywania Newslettera zaznaczając odpowiedni automatyczny link do strony Internetowej Sprzedawcy.
§11. Ochrona danych osobowych
-
Dane osobowe zawarte w formularzu „Zamówienia” będą przetwarzane w celu i w zakresie niezbędnym do złożenia zamówienia w serwisie sklepu internetowego www.pakuj24.pl, przyjęcia i realizacji zamówienia online oraz w celu dostawy zmówionych produktów, a także w celu marketingowym Administratora, polegającym na dostarczaniu informacji handlowych o ofercie i dostępnych promocjach na wskazany w zamówieniu adres e-mail oraz przetwarzania danych zawartych w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Sklepu.
-
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Pakuj24.pl Jarosław Zimoch, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr NIP: 7391028689, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 10-449 Olsztyn, adres e-mail: kontakt@pakuj24.pl, zwany dalej „Administratorem” i będący jednocześnie Sprzedawcą sklepu internetowego.
-
Kupujący, przed złożeniem Zamówienia, zobowiązany jest wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę swoich danych osobowych podanych w formularzu Zamówienia w celu realizacji Zamówienia. Kupujący wyraża tym samym zgodę, że jego dane osobowe, wyłącznie w celu realizacji Zamówienia, mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Sprzedawcy (Administratora).
-
Kupujący może wyrazić zgodę, poprzez zaznaczenie kursorem dodatkowego pola formularza Zamówienia, aby podane przez Kupującego dane osobowe były przetwarzane do celów marketingowych Sprzedawcy, zwłaszcza w celu informowania Kupującego o nowych produktach oraz promocjach handlowych. Podanie danych w celu marketingowym jest dobrowolne.
- Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawienia, uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
- Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
§12. Postanowienia końcowe
- Informacje o Produktach zamieszczone na Stronie Internetowej Sklepu, a zwłaszcza ich cena jednostkowa lub dostępność, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Różnice w wyglądzie Produktu wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego (kolor, proporcje, itd.), w granicach dozwolonych bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego Produktu.
- Sprzedawca, wykonuje swoje prawa i obowiązki z należytą starannością, odpowiednią od zawodowego charakteru prowadzonej działalności, nie ponosząc odpowiedzialności za:
a. przerwy w korzystaniu z usług Sklepu zaistniałe z przyczyn technologicznych (a zwłaszcza: konserwacja systemu lub wymiana sprzętu komputerowego) lub innych przyczyn od niego niezależnych.
b. usuwanie lub blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email Kupującego oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez osoby trzecie lub Kupującego.
c. bezprawne ingerencje osób trzecich w procedurę składania Zamówienia. - W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
- Regulamin obowiązuje od dnia 20 kwietnia 2017 r.
- Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie.